Quantcast

نرم افزار گارانتی

نرم افزار گارانتی

معرفی نرم افزار گارانتی:

اگر شرکت شما ارائه کننده گارانتی برای محصولات خود می‌باشد، جهت سهولت و بالا بردن دقت کار و پیاده سازی روشهای نوین ارتباط با مشتریان نیاز به سیستم گارانتی و خدمات پس از فروش دارید. در این سیستم پس از تعریف گارانتی قابل ارائه و کالاها و سریال نامبر آن‌ها در سیستم، هرگاه کالایی جهت انجام گارنتی به شرکت آورده شد با استفاده از سریال نامبر شناسایی شده و تاریخ فروش آن کالا و مشتری که کالا را خریداری نموده و گارانتی‌های تعلق گرفته به آن مشخص می‌شود. سپس کالا وارد سیکل خدمات شده و پس از انجام هر مرحله به صورت اتوماتیک وارد مرحله بعدی شده و در کارتابل شخص مسوول قرار می‌گیرد. همچنین امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی در هر مرحله به مشتری وجود دارد. گزارش‌گیری از هزینه‌های صورت گرفته، کار کارشناسان مربوطه، سوابق خدمات ارائه شده توسط مرکز به هر مشتری و انجام خدمات در بازه‌های زمانی خاص از دیگر امکانات قابل ارائه در نرم ‌افزار گارانتی می‌باشد.


امکانات نرم افزار گارانتی پیشرو:

• امکان دریافت اطلاعات کالا و گارانتی از فایل اکسل،....
• امکان ثبت مشخصات کامل پرسنل مراکز خدمات پس از فروش تفکیک تخصص و مهارت
• تعریف، گروه بندی و کدگذاری خدمات قابل ارائه به مشتریان (لیست خدمات) برای انواع کالا
• امکان تعریف انواع خدمات و تعمیرات در مراکز خدمات پس از فروش
• ارتباط با سیستم سریال و ردیابی کالا
• ثبت برگه ورود کالا به همراه کلیه مشخصات، زمان ، تحویل گیرنده، توضیحات، ایرادات به همراه دسته بندی موارد
• امکان تفکیک موارد گارانتی و غیرگارانتی
• امکان صدور برگه درخواست کالا از انبار عطف به برگه تعمیر
• امکان ارجاع و چارت گردش کار
• امکان تجمیع صورت حساب، کارهای انجام شده و اقلام مصرفی از بخش های مختلف تحت صورت حساب جامع
• امکان ثبت سوابق مراجعه بر اساس سریال محصول و مشتری
• امکان ارسال اتوماتیک نتایج کار به صورت پیامک (نرم افزار مدیریت ارتباط تماس)
• امکان الصاق شماره رهگیری و اعلام به مشتری
• گزارش کارتابل عملکرد سرویس کاران و کارشناسان تعمیرگاه
• نگهداری سوابق محصولات شامل گارانتی و خدمات رایگان پس از فروش
• نگهداری سوابق سرویس های ارائه شده برای هر یک از مشتریان و محصولات
• ارائه انواع گزارشات مدیریتی در قالب های متفاوت بصورت لیست، نمودارهای آماری و گرافیکی و …
• امکان چاپ گزارشات در کلیه بخش ها و نیز ارسال در قالب پست الکترونیک (نرم افزار مدیریت ارتباط تماس)
• ارائه صورتحساب مشتریان و سرویس کاران
• ارایه ی خدمات بر مبنای شماره اشتراک، شماره فاکتور، شماره قرارداد، کارت گارانتی و کارت سرویس دوره ای
• صدور کارت گارانتی و استفاده از شماره سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارایه شده بر روی دستگاه مورد نظر امکان دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
• ثبت و پردازش عملیات تعمیرات از قبیل رسید دریافت کالا، اشکالات فنی، ریز عملیات انجام شده در بازه زمانی گارانتی، هزینه قطعات مصرفی، تحویل کالا به مشتری و صدور صورت حساب انجام خدمات
• کنترل وضعیت گارانتی کالا و زیر مجموعه کالا، در کلیه مراحل ارایه ی خدمات
• صدور فاکتور خدمات بر مبنای اسناد تحویل فروش سیستم انبار
• امکان صدور فاکتور گارانتی و فاکتور خدمات پس از فروش
• پذیرش و ثبت مشخصات کالا و ارائه رسید تحویل به مشتری
• امکان ثبت قطعات تعمیری و یا تعویضی هر کالا
• امکان بررسی سوابق و ثبت اطلاعات جدید با استفاده از شماره کارت گارانتی
• امکان ثبت اتوماتیک تاریخ و زمان مراجعه مشتریان
• امکان دریافت گزارش عملکرد مراکز خدمات پس از فروش در بازه های زمانی قابل تعریف
• امکان استخراج گزارشات مربوط به علل خرابی محصول
• امکان استخراج گزارشات مربوط به خدمات ارائه شده در تمامی مراکز
• امکان دریافت گزارش از انجام خدمات در بازه زمانی خاص
• امکان پیگیری وضعیت کالا از طریق وب سایت برای مشتریان


درخواست خریددانلودمشاهدهراهنمای برنامه  

معرفی نرم افزار گارانتی:

اگر شرکت شما ارائه کننده گارانتی برای محصولات خود می‌باشد، جهت سهولت و بالا بردن دقت کار و پیاده سازی روشهای نوین ارتباط با مشتریان نیاز به سیستم گارانتی و خدمات پس از فروش دارید. در این سیستم پس از تعریف گارانتی قابل ارائه و کالاها و سریال نامبر آن‌ها در سیستم، هرگاه کالایی جهت انجام گارنتی به شرکت آورده شد با استفاده از سریال نامبر شناسایی شده و تاریخ فروش آن کالا و مشتری که کالا را خریداری نموده و گارانتی‌های تعلق گرفته به آن مشخص می‌شود. سپس کالا وارد سیکل خدمات شده و پس از انجام هر مرحله به صورت اتوماتیک وارد مرحله بعدی شده و در کارتابل شخص مسوول قرار می‌گیرد. همچنین امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی در هر مرحله به مشتری وجود دارد. گزارش‌گیری از هزینه‌های صورت گرفته، کار کارشناسان مربوطه، سوابق خدمات ارائه شده توسط مرکز به هر مشتری و انجام خدمات در بازه‌های زمانی خاص از دیگر امکانات قابل ارائه در نرم ‌افزار گارانتی می‌باشد.


امکانات نرم افزار گارانتی پیشرو:

• امکان دریافت اطلاعات کالا و گارانتی از فایل اکسل،....
• امکان ثبت مشخصات کامل پرسنل مراکز خدمات پس از فروش تفکیک تخصص و مهارت
• تعریف، گروه بندی و کدگذاری خدمات قابل ارائه به مشتریان (لیست خدمات) برای انواع کالا
• امکان تعریف انواع خدمات و تعمیرات در مراکز خدمات پس از فروش
• ارتباط با سیستم سریال و ردیابی کالا
• ثبت برگه ورود کالا به همراه کلیه مشخصات، زمان ، تحویل گیرنده، توضیحات، ایرادات به همراه دسته بندی موارد
• امکان تفکیک موارد گارانتی و غیرگارانتی
• امکان صدور برگه درخواست کالا از انبار عطف به برگه تعمیر
• امکان ارجاع و چارت گردش کار
• امکان تجمیع صورت حساب، کارهای انجام شده و اقلام مصرفی از بخش های مختلف تحت صورت حساب جامع
• امکان ثبت سوابق مراجعه بر اساس سریال محصول و مشتری
• امکان ارسال اتوماتیک نتایج کار به صورت پیامک (نرم افزار مدیریت ارتباط تماس)
• امکان الصاق شماره رهگیری و اعلام به مشتری
• گزارش کارتابل عملکرد سرویس کاران و کارشناسان تعمیرگاه
• نگهداری سوابق محصولات شامل گارانتی و خدمات رایگان پس از فروش
• نگهداری سوابق سرویس های ارائه شده برای هر یک از مشتریان و محصولات
• ارائه انواع گزارشات مدیریتی در قالب های متفاوت بصورت لیست، نمودارهای آماری و گرافیکی و …
• امکان چاپ گزارشات در کلیه بخش ها و نیز ارسال در قالب پست الکترونیک (نرم افزار مدیریت ارتباط تماس)
• ارائه صورتحساب مشتریان و سرویس کاران
• ارایه ی خدمات بر مبنای شماره اشتراک، شماره فاکتور، شماره قرارداد، کارت گارانتی و کارت سرویس دوره ای
• صدور کارت گارانتی و استفاده از شماره سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارایه شده بر روی دستگاه مورد نظر امکان دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
• ثبت و پردازش عملیات تعمیرات از قبیل رسید دریافت کالا، اشکالات فنی، ریز عملیات انجام شده در بازه زمانی گارانتی، هزینه قطعات مصرفی، تحویل کالا به مشتری و صدور صورت حساب انجام خدمات
• کنترل وضعیت گارانتی کالا و زیر مجموعه کالا، در کلیه مراحل ارایه ی خدمات
• صدور فاکتور خدمات بر مبنای اسناد تحویل فروش سیستم انبار
• امکان صدور فاکتور گارانتی و فاکتور خدمات پس از فروش
• پذیرش و ثبت مشخصات کالا و ارائه رسید تحویل به مشتری
• امکان ثبت قطعات تعمیری و یا تعویضی هر کالا
• امکان بررسی سوابق و ثبت اطلاعات جدید با استفاده از شماره کارت گارانتی
• امکان ثبت اتوماتیک تاریخ و زمان مراجعه مشتریان
• امکان دریافت گزارش عملکرد مراکز خدمات پس از فروش در بازه های زمانی قابل تعریف
• امکان استخراج گزارشات مربوط به علل خرابی محصول
• امکان استخراج گزارشات مربوط به خدمات ارائه شده در تمامی مراکز
• امکان دریافت گزارش از انجام خدمات در بازه زمانی خاص
• امکان پیگیری وضعیت کالا از طریق وب سایت برای مشتریان


درخواست خریددانلودمشاهدهراهنمای برنامه  

2 نظر

  1. BHWBHW:

    It's nearly impossible to find well-informed people for this subject, but you sound like you know what you're talking about! Thanks

  2. manicuremanicure:

    Admiring the dedication you put into your website and detailed information you offer. It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed information. Fantastic read! I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.


Addurl.nu
Web Analytics <meta property="og:title" content="موسسه حسابداری و حسابرسی دیاکو"> <meta property="og:description" content="موسسه دیاکو در راستای کمک به شرکتها در جهت تحقق اهداف تشکیل و رسالت خود را تا امروز به نحو مطلوب ادا نموده است و خدمات مالی و حسابداری را با هدف ارتقاء کیفیت خدمات مالی و جلب رضایت مشتریان ارائه می‌کند. "> <meta property="og:site_name" content="Iran StopSpam"> <meta property="og:image" content="http://stopspam.ir/styles/img/ss.png" />