Quantcast

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان
معرفی نرم افزار ارسال پیامک و ایمیل برای مشتریان:

یکی از راه‌های ارتباط مداوم و موثر با مشتریان، ارسال پیامک، ایمیل یا فکس در مناسبت‌های خاص یا به‌منظور اطلاع‌رسانی گروهی می‌باشد. بدین منظور نرم‌افزاری طراحی شده است که در آن بتوان کلیه مشتریان و اشخاص طرف مکاتبه را تعریف نموده و برای هر کدام نیز تاریخ مناسبت‌های خاصی نظیر سالگرد تولد و ... را تعریف نمود تا سیستم به‌صورت اتوماتیک در آن تاریخ خاص پیامک یا ایمیل بفرستد. در ضمن به صورت دستی برای یک یا تعدادی از مشتریان یک متن یا فایل خاص را ارسال کند.


سیستم ارسال پیامک و ایمیل پیشرو:

در برنامه ارسال پیامک پیشرو کاربر قادر است پس از تعریف کلیه مشتریان خود و مشخصاتی از قبیل شماره فکس، شماره موبایل و ایمیل این مشتریان، و تعیین 3 تاریخ مناسب برای هرکدام، فرمت‌های مورد نظر خود را با استفاده از فیلدهای برنامه و کلمات خاص یک‌بار تعریف کند و هر بار جهت ارسال پیامک اطلاع رسانی یا ارسال پیامک تبلیغاتی و یا ایمیل از این فرمت‌ها استفاده کند بدون اینکه نیاز باشد برای هر شخص متن خاصی را تایپ کند. این سیستم با اتصال مستقیم به ایمیل کاربر از آن برای ارسال ایمیل، از فکس مودم جهت ارسال فکس، و از GSM مودم یا سامانه‌های اینترنتی ارسال انبوه پیامک جهت ارسال پیامک استفاده می کند. این نرم‌افزار قابلیت اتصال به سیستم‌های دیگر پیشرو نظیر: : بازاریابی، خدمات پس از فروش، خرید و فروش، اتوماسیون اداری و دبیرخانه و نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری را دارا می‌باشد.


امکانات نرم افزار ارسال ایمیل و پیامک پیشرو:

• ارسال و دریافت پیامک (SMS) ، فکس (Fax) و پست الکترونیک (Email)
• امکان ارسال گروهی
• در دسترس بودن فیلدهای مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و ... جهت تعریف قالب
• امکان انتخاب فایل های تصویری جهت تعریف قالب
• امکان تعریف شرایط خودکار ارسال پیام
• امکان تعریف نحوه ارسال پیام به صورت خودکار (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)
• امکان تکرار ارسال پیام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام های دریافت شده
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام های ارسال شده
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام های پیشه نویس و در حال ارسال
• امکان تنظیم ایمیل های مختلف جهت رویت ایمیل ها در سیستم مدیریت ارتباط
• امکان دسته بندی مشتریان جهت ارسال پیام به صورت پیام کوتاه ، ایمیل و فکس
• تعیین زمان کاری برای ارسال پیام
• ارسال پاسخ خودکار بعد از دریافت پیام (پیام کوتاه ، ایمیل)
• امکان دستبه بندی پیام های ارسالی و دریافتی

درخواست خریددانلودمشاهدهراهنمای برنامه  
معرفی نرم افزار ارسال پیامک و ایمیل برای مشتریان:

یکی از راه‌های ارتباط مداوم و موثر با مشتریان، ارسال پیامک، ایمیل یا فکس در مناسبت‌های خاص یا به‌منظور اطلاع‌رسانی گروهی می‌باشد. بدین منظور نرم‌افزاری طراحی شده است که در آن بتوان کلیه مشتریان و اشخاص طرف مکاتبه را تعریف نموده و برای هر کدام نیز تاریخ مناسبت‌های خاصی نظیر سالگرد تولد و ... را تعریف نمود تا سیستم به‌صورت اتوماتیک در آن تاریخ خاص پیامک یا ایمیل بفرستد. در ضمن به صورت دستی برای یک یا تعدادی از مشتریان یک متن یا فایل خاص را ارسال کند.


سیستم ارسال پیامک و ایمیل پیشرو:

در برنامه ارسال پیامک پیشرو کاربر قادر است پس از تعریف کلیه مشتریان خود و مشخصاتی از قبیل شماره فکس، شماره موبایل و ایمیل این مشتریان، و تعیین 3 تاریخ مناسب برای هرکدام، فرمت‌های مورد نظر خود را با استفاده از فیلدهای برنامه و کلمات خاص یک‌بار تعریف کند و هر بار جهت ارسال پیامک اطلاع رسانی یا ارسال پیامک تبلیغاتی و یا ایمیل از این فرمت‌ها استفاده کند بدون اینکه نیاز باشد برای هر شخص متن خاصی را تایپ کند. این سیستم با اتصال مستقیم به ایمیل کاربر از آن برای ارسال ایمیل، از فکس مودم جهت ارسال فکس، و از GSM مودم یا سامانه‌های اینترنتی ارسال انبوه پیامک جهت ارسال پیامک استفاده می کند. این نرم‌افزار قابلیت اتصال به سیستم‌های دیگر پیشرو نظیر: : بازاریابی، خدمات پس از فروش، خرید و فروش، اتوماسیون اداری و دبیرخانه و نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری را دارا می‌باشد.


امکانات نرم افزار ارسال ایمیل و پیامک پیشرو:

• ارسال و دریافت پیامک (SMS) ، فکس (Fax) و پست الکترونیک (Email)
• امکان ارسال گروهی
• در دسترس بودن فیلدهای مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و ... جهت تعریف قالب
• امکان انتخاب فایل های تصویری جهت تعریف قالب
• امکان تعریف شرایط خودکار ارسال پیام
• امکان تعریف نحوه ارسال پیام به صورت خودکار (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)
• امکان تکرار ارسال پیام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام های دریافت شده
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام های ارسال شده
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام های پیشه نویس و در حال ارسال
• امکان تنظیم ایمیل های مختلف جهت رویت ایمیل ها در سیستم مدیریت ارتباط
• امکان دسته بندی مشتریان جهت ارسال پیام به صورت پیام کوتاه ، ایمیل و فکس
• تعیین زمان کاری برای ارسال پیام
• ارسال پاسخ خودکار بعد از دریافت پیام (پیام کوتاه ، ایمیل)
• امکان دستبه بندی پیام های ارسالی و دریافتی

درخواست خریددانلودمشاهدهراهنمای برنامه  

2 نظر

  1. BHWBHW:

    Highly energetic post, I liked that bit. Will there be a part 2?

  2. manicuremanicure:

    Hi there to every , since I am truly keen of reading this blog's post to be updated on a regular basis. It consists of pleasant information.


Addurl.nu
Web Analytics <meta property="og:title" content="موسسه حسابداری و حسابرسی دیاکو"> <meta property="og:description" content="موسسه دیاکو در راستای کمک به شرکتها در جهت تحقق اهداف تشکیل و رسالت خود را تا امروز به نحو مطلوب ادا نموده است و خدمات مالی و حسابداری را با هدف ارتقاء کیفیت خدمات مالی و جلب رضایت مشتریان ارائه می‌کند. "> <meta property="og:site_name" content="Iran StopSpam"> <meta property="og:image" content="http://stopspam.ir/styles/img/ss.png" />