Quantcast

خدمات موسسه حسابداری دیاکو

خدمات موسسه حسابداری دیاکو

1 - مهندسی مالی با رویکرد تداوم فعالیت

2-مهندسی ارزش با اجرای 7 فاز مربوطه

3-مطالعات امکان سنجی FG

4- استراتژی تصمیم گیری و مدیریت بحران

5- تهیه بودجه عملیاتی و کنترل

6- امور مجامع و صورتهای مالی تلفیقی و تجزیه تحلیل صورتهای مالی

7-تشخیص نوع ورشکستگی و توقف ، مدیریت امور تصفیه و انحلال ، ختم تصفیه

8-حسابداری صنعتی ، قیمت تمام شده و محاسبه فرصتهای از دست رفته

9-مشاوره ، طراحی و پیاده سازی سیستم های مالی

10-مشاوره ، طراحی و پیاده سازی سیستم های انبار ، نقطه سفارش و عملیات انبار گردانی

11-گزارشات مالی جهت اخذ تسهیلات بانکی

12-تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی طبق آیین‌‌نامه تحریر دفاتر و مورد تایید سازمان مربوطه وپاسخ گویی به ممیزمالیاتی وهمچنین تکمیل اظهارنامه های عوارض و  مالیات بر ارزش افزوده

13-تنظیم لایحه دفاعیه جهت ارائه به کمیسیون حل اختلاف و تجدید نظر مالیاتی- داوری و حل اختلاف مالی و تنظیم گزارش برای مراجع ذیصلاح

14-مشاوره ، طراحی و پیاده سازی سیستم های اداری و طرح طبقه بندی مشاغل

15- انجام کلیه امورحسابداری و مالی شرکتها(سهامی خاص ، سهامی عام ، با مسئولیت محدود و تعاونی) ، موسسات و کارخانجات .(((  به صورت متمرکز-غیرمتمرکز-آنلاین)))

16- تهیه صورتهای  مالی وتلفیقی شرکتها طبق ضوابط و استانداردهای حسابداری .

17-تبدیل صورتهای مالی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی .

18- تهیه انواع گزارشات مالی وتجزیه و تحلیل صورت‌های مالی .

19- تهیه سایر گزارشات مالی و محاسباتی خاص .

20- مشاوره تخصصی مدیریت ، مالی وسرمایه گذاری .

21-تهیه و تنظیم طرح های توجیهی فنی و اقتصادی ( BUSINESS PLAN ) - بصورت کاملا تخصص .

22- مشاوره و انجام تخصصی فعالیتهای آماری و پ‍ژوهشی ، تجزیه وتحلیلهای آماری و... توسط متخصصین .

23-حسابداری پیمانکاری

24-کنترل خط تولید و بهای تمام شده و انجام عملیات انبار گردانی و سیستم‌های انبارداری، کدینگ کالا و کنترل موجودی بر اساس تکنولوژیRFID .

25- مشاوره در بررسی مطالعات اقتصادی و سرمایه گذاریها و ارائه نتایج حاصل از تحلیل های مالی .

26-همکاری در زمینه تهیه گزارشات توجیهی و برگزاری مجامع مربوط به افزایش سرمایه شرکتها .

27- پیاده سازی نظام نامه  مالی شرکتها شامل(گردش اطلاعات اولیه ،کدینگ مالی،کدینگ اموال،کدینگ انبار و ایجاد ساختار مراکز هزینه)

28- پیاده سازی قیمت تمام شده در واحدهای تولیدی و صنعتی .

29-حسابداری انبار و انجام کارهای مربوط به انبار گردانی .

30- تهیه لیست حقوق و مزایا جهت پرداختهای قانونی وتهیه دیسکت بیمه .

31- مشاوره در تهیه آیین نامه ها و دستورالعمل های مالی شرکتها .

32- ارائه  کلیه خدمات مشاوره ای و مالی و نظارتی برای مدیران شرکتها و کارخانجات توسط مجرب ترین کارشناسان حرفه ای مالی .

33- ارائه مشاوره و راهکارهای بیمه ای و مالیاتی .

34- تهیه لوایح و دفاعیه های مالیاتی و بیمه  و حضور درهیات های حل اختلاف مالیاتی  .

35-اجرا وطراحی سیستم   ERP(Enterprise Resource Planning)شرکتها و سازمانها

36- ارئه و طراحی  کلیه فرمهای مربوط به سازمانها و موسسات جهت تسریع در امور

37- توجیه پذیری و تدوین طرح های جامع اقتصادی

38-تجزیه و تحلیل خط تولید کارخانجات و کارگاه های مرتبط با صنایع  و استفاده از نتایج ان

39-توسعه تکنولوژی و ارائه خدمات مشاوره در زمینه اقتصادی

40-ارسال مطالب اموزشی حسابداری ومالی ومالیاتی

41- اعزام نیروی حسابداری از حسابدار تا مدیر ومشاور مالی و مالیاتی با سوابق مفید (تمام وقت یا پاره وقت) .

42-نظارت و پشتیبانی مستمر نیروهای اعزامی به شرکتها و موسسات .

43-مدیریت و مشاوره مالی .

44-مشاوره ،ارائه، نصب و راه اندازی سیستم مکانیزه های مالی ، انبار، حقوق و دستمزد شرکتها ،موسسات ، فروشگاه ها ، مراکز خدماتی و اصناف و مشاغل خاص با توجه به نوع فعالیت .

45-تبدیل سیستم دستی مالی به مکانیزه .

46-ارائه کدینگ اصولی در سطوح مختلف سیستم مکانیزه و اطلاح کدینگ نامناسب

47- آموزش حسابداری ، حسابرسی کاربردی و مدیریت مالی بصورت دستی و مکانیزه به پرسنل مالی شرکتها و موسسات .

48-ارائه سیستم مالی مناسب جهت شرکتهای جدیدالتاسیس یا شرکتهای با سیستم مالی نامرتب .

49- انجام عملیات مربوط به امور معوقه و بهم ریخته ، اصلاح حساب و رفع اختلاف حساب با سایر شرکتها .

50-انجام و بررسی مسائل حل اختلاف مالی فی مابین شرکاء در سنوات جاری و گذشته .

51- حسابداری در جهت اصلاح و بستن حسابها .

52-طراحی نرم افزاری و سخت افزاری سیستم حسابداری و ارتقاء آن متناسب با حجم
وموضوع فعالیتهای موسسه (دستی – مکانیزه) .

موسسه حسابداری و حسابرسی دیاکو

تلفن :86025934-021همراه : 09127947596

آدرس : خیابان شریعتی خیابان ملک پلاک 39

ایمیل : diakoacc@gmail.com

 

1 - مهندسی مالی با رویکرد تداوم فعالیت

2-مهندسی ارزش با اجرای 7 فاز مربوطه

3-مطالعات امکان سنجی FG

4- استراتژی تصمیم گیری و مدیریت بحران

5- تهیه بودجه عملیاتی و کنترل

6- امور مجامع و صورتهای مالی تلفیقی و تجزیه تحلیل صورتهای مالی

7-تشخیص نوع ورشکستگی و توقف ، مدیریت امور تصفیه و انحلال ، ختم تصفیه

8-حسابداری صنعتی ، قیمت تمام شده و محاسبه فرصتهای از دست رفته

9-مشاوره ، طراحی و پیاده سازی سیستم های مالی

10-مشاوره ، طراحی و پیاده سازی سیستم های انبار ، نقطه سفارش و عملیات انبار گردانی

11-گزارشات مالی جهت اخذ تسهیلات بانکی

12-تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی طبق آیین‌‌نامه تحریر دفاتر و مورد تایید سازمان مربوطه وپاسخ گویی به ممیزمالیاتی وهمچنین تکمیل اظهارنامه های عوارض و  مالیات بر ارزش افزوده

13-تنظیم لایحه دفاعیه جهت ارائه به کمیسیون حل اختلاف و تجدید نظر مالیاتی- داوری و حل اختلاف مالی و تنظیم گزارش برای مراجع ذیصلاح

14-مشاوره ، طراحی و پیاده سازی سیستم های اداری و طرح طبقه بندی مشاغل

15- انجام کلیه امورحسابداری و مالی شرکتها(سهامی خاص ، سهامی عام ، با مسئولیت محدود و تعاونی) ، موسسات و کارخانجات .(((  به صورت متمرکز-غیرمتمرکز-آنلاین)))

16- تهیه صورتهای  مالی وتلفیقی شرکتها طبق ضوابط و استانداردهای حسابداری .

17-تبدیل صورتهای مالی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی .

18- تهیه انواع گزارشات مالی وتجزیه و تحلیل صورت‌های مالی .

19- تهیه سایر گزارشات مالی و محاسباتی خاص .

20- مشاوره تخصصی مدیریت ، مالی وسرمایه گذاری .

21-تهیه و تنظیم طرح های توجیهی فنی و اقتصادی ( BUSINESS PLAN ) - بصورت کاملا تخصص .

22- مشاوره و انجام تخصصی فعالیتهای آماری و پ‍ژوهشی ، تجزیه وتحلیلهای آماری و... توسط متخصصین .

23-حسابداری پیمانکاری

24-کنترل خط تولید و بهای تمام شده و انجام عملیات انبار گردانی و سیستم‌های انبارداری، کدینگ کالا و کنترل موجودی بر اساس تکنولوژیRFID .

25- مشاوره در بررسی مطالعات اقتصادی و سرمایه گذاریها و ارائه نتایج حاصل از تحلیل های مالی .

26-همکاری در زمینه تهیه گزارشات توجیهی و برگزاری مجامع مربوط به افزایش سرمایه شرکتها .

27- پیاده سازی نظام نامه  مالی شرکتها شامل(گردش اطلاعات اولیه ،کدینگ مالی،کدینگ اموال،کدینگ انبار و ایجاد ساختار مراکز هزینه)

28- پیاده سازی قیمت تمام شده در واحدهای تولیدی و صنعتی .

29-حسابداری انبار و انجام کارهای مربوط به انبار گردانی .

30- تهیه لیست حقوق و مزایا جهت پرداختهای قانونی وتهیه دیسکت بیمه .

31- مشاوره در تهیه آیین نامه ها و دستورالعمل های مالی شرکتها .اجتماعی اسفاده کنند.

 

به گزارش ایلنا «سیروس نصیری» مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین

با بازنگری در طرح اولیه توسعه میدان نفتی آذر، تولید زودهنگام از این میدان مشترک نفتی با عراق در بهار ٩٥ عملی می‌شود.

با بازنگری در طرح اولیه توسعه میدان نفتی آذر، تولید زودهنگام از این میدان مشترک نفتی با عراق در بهار ٩٥ عملی می‌شود.

به گزارش ایلنا، میدان نفتی آذر از جمله میدانهای مشترک نفتی است که حفاری موفقیت آمیز نخستین چاه این میدان طی سالهای ٨٣-١٣٨٤ بوسیله شرکت هیدروزاگرس تا عمق ٤٩٠٠ متری در سازند کژدمی صورت گرفت و پس از آن، مذاکره با این شرکت به مدت دوسال طی سالهای ٨٥ تا ٨٧ طول کشید که در نهایت منجر به عقد قرارداد نشد.

با توجه به مشترک بودن میدان، براساس ابلاغ مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در شهریورماه ٨٧، توسعه میدان آذر از محل منابع داخلی شرکت ملی نفت در دو فاز در دستور کار شرکت مهندسی و توسعه نفت قرار گرفت، با این حال استراتژی شرکت ملی نفت در همان ایام برای تامین منابع مالی پروژه تغییر کرد و همان زمان در بازه زمانی اردیبهشت ٨٨ تا تیرماه ٨٩  مذاکره‌هایی با شرکتهای گازپروم روسیه و پتروناس مالزی صورت گرفت و حتی با نهایی شدن MDP و بخش عمده قرارداد و ضمائم، به دلیل شرائط بین‌المللی، قراردادی منعقد شد.

به این ترتیب، مذاکراتی با کنسرسیومی متشکل ازشرکتهای مهندسی وساختمان صنایع نفت( OIEC) و انرژی سپهر با سرمایه‌گذاری بانک صادرات انجام شد که انعقاد قرارداد به دلیل انصراف بانک صادرات محقق نشد و بعد از مذاکره دوباره با شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت( OPIC) قرارداد بیع متقابل توسعه این میدان در مهرماه ١٣٩٠ نهایی شد؛ شرائط خاص حفاری در میدان آذر و همچنین کمبود منابع مالی سبب شد تا پروژه از پیشرفتی که در قرارداد ذکر شده بود، برخوردار نشود.

براساس قرارداد، طرح توسعه میدان نفتی آذر طی یک فاز و در دو مرحله اجرایی می شود که در تولید زودهنگام با حفاری ١٠ حلقه چاه تولید روزانه ٣٠ هزار بشکه محقق شده و پس از آن، تولید میدان باید به ٦٥ هزار بشکه در روز برسد.

با این حال، رسیدن به تولید زودهنگام در دستورکار شرکت مهندسی و توسعه نفت است و براین اساس، بازنگری در طرحهای اولیه طرح در دستور کار قرار گرفت و بازنگری طرحها  (Modified Epc) تدوین شد که با تعریف این طرح، بهره برداری و برداشت از میدان مشترک آذر سرعت می گیرد.

از سوی دیگر در طرح استراتژی راهبردی (construction strategy) بیش از ٣٥ بسته کاری مختلف برای تولید زودهنگام از این میدان مشترک تعریف شد که متعاقب آن مناقصه‌های مربوطه برگزار و  تکلیف آن تعیین شد.

در حال حاضر، ٥ دستگاه دکل حفاری در منطقه حضور دارند و با تمهیدات در نظرگرفته شده قرار است از سال ٩٥ تولید زودهنگام از میدان مشترک آذر با ٣٠ هزار بشکه در روز شروع شود که براین اساس تا سال ٩٥همه بسته‌های کاری در دو بخش روزمینی و زیرزمینی به پیمانکاران صاحب صلاحیت واگذار می‌شود، ضمن این‌که تامین کالای مورد نیاز برای اجرای پروژه نیز در حال انجام است.

میدان نفتی آذر از پرچالش‌ترین میدانهای ایران از نظر حفاری است، به نحوی که می‌توان توالی لایه‌های

مدیرعامل بیمه ایران گفت: افزایش ضریب نفوذ بیمه و ترویج فرهنگ بیمه ای در کشور از جمله مهم ترین اولویت ما در شرکت سهامی بیمه ایران می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، سید عباس حسینی ضمن قدردانی از مسوولان وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیریت قبلی شرکت با اشاره به اینکه بیمه ایران دارای سابقه 80 ساله است، افزود: این شرکت سرمایه انسانی ارزشمند و شبکه فروش گسترده ای دارد و به طور حتم از این توانایی عظیم درافزایش ضریب نفوذ بیمه درکشور به نحوه مطلوب استفاده خواهیم کرد.

وی بیمه ایران را پدر معنوی صنعت بیمه کشور خواند و افزود: این شرکت نقش و جایگاه منحصر بفردی در صنعت بیمه کشور داشته و به عنوان حامی اقتصاد کشور به ویژه درزمان های بحرانی چون جنگ و تحریم ها نقش تاثیر گذاری داشته و دارد.

رییس هیات مدیره بیمه ایران درخصوص جهت گیری ها و برنامه های آتی بیمه ایران،تصریح کرد: بهره گیری کامل از تمامی مزیت ها و ظرفیت های راهبردی این مجموعه با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند همکاران شاغل و بازنشسته شرکت را دردستورکارخواهیم داشت.

حسینی تاکید کرد: همچنین رشد متوازن ارکان مالی و سرمایه گذاری های کشور شامل بازارهای سرمایه،پولی،بیمه و بانک را مورد توجه و پیگیری ویژه قرارخواهیم داد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر خواستار رشد و تعمیق صنعت و بازار بیمه کشور متناسب با افزایش ظرفیت های اقتصادی و بنیان های صنعتی و بهبود فضای کسب و کار کشوربوده وآن را دنبال خواهیم کرد.

 رییس هیات مدیره بیمه ایران دربخش دیگرسخنان خود افزایش تنوع با خلق و ارائه محصولات جدید بیمه ای مبتنی بر الگوها و مطالعات موفق جهانی و نیاز های داخلی را از دیگر اولویت های برنامه کاری اش در بیمه ایران عنوان کرد.

حسینی با اشاره به اینکه از شیوه های مدرن وفناوری های جدید درتدوین و ارائه محصولات بیمه ای و اداره این شرکت استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: همچنین برحفظ مدل های اقتصادی درعملیات بیمه گری درکنار ایفای مسوولیت های اجتماعی تاکید جدی خواهیم داشت ودرصدد هستیم دراین حوزه همچنان سرآمد باقی بمانیم.

وی درباره فعالیت های برون مرزی شرکت متبوعش در دوره جدید نیز گفت: درنظر داریم با ایجاد آمادگی های لازم،حضوری فعال و کار آمد د رمنطقه و درصحنه های بین المللی داشته باشیم وهمکاری هاومشارکت های خودرا با معتبرترین شرکت های بیمه ای جهان دردوران پسا تحریم قراردهیم.

 به گفته وی ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی به تمامی بیمه گذاران ازدیگر برنامه های استراتژیک مدیریت جدید است و برآن تاکید فراوان داریم.

 رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه سرمایه گذاری دربخش های مختلف اقتصادی کشور و سرمایه ای یکی از مهم ترین ارکان درآمد زایی شرکت های بیمه ای است، ادامه داد: برهمین اساس تقویت حوزه سرمایه گذاری ها و حضور موثر در بازارهای مالی کشور درچارچوب قوانین و مقرارت،مصوبات شورای عالی بیمه و بیمه مرکزی به طور ویژه را در دستورکارخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بیمه ایران به هیچ وجه با بیمه های خصوصی رقابت ندارد بلکه به عنوان راهبر صنعت بیمه، حامی آن ها است، اظه گزارش ایلنا، طرح تجمیع بیمه‌های درمان که هفته گذشته و به مناسبت سالروز تصویب قانون کار، جمعی از کارگران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در اعتراض به احتمال شمول آن به منابع و امکانات درمانی این سازمان و تأکید بر ضرورت یکپارچگی بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی سازمان تأمین‌اجتماعی، به دور ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین‌اجتماعی زنجیره انسانی تشکیل دادند، طرحی است که درصدد ادغام منابع و امکانات بیمه‌های مختلف درمان در سازمان بیمه سلامت و انتقال مسئولیت بیمه درمان از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از جمله کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان ومستمری‌بگیران اگرچه بر ضرورت استمرار طرح تحول نظام سلامت تأکید دارند اما مخالف ادغام بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با بیمه‌های درمان دیگر هستند و این ادغام را چاره‌ساز مشکلات اعتباری پیش روی این طرح نمی‌دانند.

در همین زمینه، دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و وزیر پیشین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگویی که در شماره اخیر هفته‌نامه آتیه‌نو منتشر شده، گفته است: «در قانون برنامه پنجم توسعه آمده است که در بحث ادغام صندوق‌های بیمه درمان، استقلال مالی و اداری بخش درمان سازمان تامین‌اجتماعی همچنان محفوظ باقی می‌ماند. سال گذشته نیز این موضوع یک بار در دستور کار مجلس قرار گرفت و آن زمان هم به تشخیص مجلس، استقلال منابع و امکانات بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی محفوظ باقی ماند. بنابراین در مورد مناقشه و اختلاف نظری که در این زمینه وجود دارد، قانون موضوع را به‌صراحت روشن کرده است.»

مخالفت وزرای پیشین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با طرح تجمیع بیمه‌ها تنها محدود به دکتر مسعود پزشکیان نیست چراکه دکتر محمدحسن طریقت منفرد که در کارنامه سوابق مدیریت وی نیز تصدی مسئولیت این وزارتخانه وجود دارد، در گفت‌و‌گویی با هفته‌نامه آتیه‌نو در این زمینه می‌گوید: «حتی با تجمیع بیمه‌ها نیز منابع جدیدی برای طرح تحول نظام سلامت ایجاد نخواهد شد. نمی‌شود سهم درمان بیمه‌شده‌ای را که باید خرج‌‌‌ همان بیمه‌شده شود، خرج بیمارانی کرد که در آن صندوق بیمه‌ای مشارکت نداشته‌اند. این کار عرفی، قانونی و اخلاقی نیست، اما شاید عده‌ای فکر می‌کنند با تجمیع بیمه‌ها می‌توانند به منابع سازمان‌های بیمه‌گر دسترسی پیدا کنند.»

وی می‌افزاید: «تجمیع بیمه‌ها فقط بار مشکلات نظام سلامت را افزایش می‌دهد. راه‌حل اصلی مشکلات نظام سلامت این است که مدیریت بهداشت و درمان با مشارکت همه ذی‌نفعان انجام شود، به طوری که هم منافع ارائه‌دهنده خدمات درمانی و هم منافع گیرنده خدمت، توامان دیده شود، نه اینکه فقط منافع ذی‌نفع مقتدر لحاظ شود. در این مسیر، بیمه‌ها نیز نقش مدافع حقوق بیماران را خواهند داشت و از حقوق بیمه‌شدگان صیانت می‌کنند.»

علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون کارگری مجلس نیز از منتقدان جدی این طرح است. وی می‌گوید: «کارگران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی در فاصله سال‌های ۵۴ تا ۶۹ زیان‌های ناشی از اداره شدن منابع درمانی سازمان تامین‌اجتماعی به دست دیگران را تجربه کرده‌اند. این طرح سرتاپا ضرر و زیان بود و برای همین در سال ۶۹ مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون الزام سازمان تأمین‌اجتماعی به ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان به این وضعیت خاتمه داد.»

دبیرکل خانه کارگر خاطرنشان می‌کند: «هیچ‌چیز به اندازه آمار و ارقام، تجربه تلخ سال‌های پیش از تصویب قانون الزام را تشریح نمی‌کند و برای همین کارگران نمی‌توانند به انشای خوش‌لحن مدافعان ادغام بخش درمان تأمین‌اجتماعی با سایر بیمه‌های درمان دل‌ خوش کنند.»

اندوخته‌های کارگران را محترم بشماریم

 «نمی‌توان همه مردم را سر سفره کارگران نشاند و از جیب آن‌ها، هزینه‌های درمانی دیگران را پرداخت کرد. این کار اجحاف در حق کارگران است. از ادغام بیمه‌های درمانی، کارگران هیچ منفعتی نخواهند داشت.»

غلام‌رضا عباسی، رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران، از این زاویه به موضوع طرح تجمیع بیمه‌ها می‌نگرد و در یادداشتی که در شماره اخیر هفته‌نامه آتیه نو منتشر شده است، تأکید می‌کند: «کارگران محور اصلی توسعه کشور هستند و ایجاد آرامش خاطر و رفاه برای آن‌ها، کارایی کارگران را بالا‌تر خواهد برد و در‌‌نهایت به نفع اقتصاد ملی تمام خواهد شد، اما اینکه هرازگاهی برخی با طرح و برنامه‌ای جدید، اضطراب و شوکی تازه به کارگران وارد کنند و به اندوخته‌های بین‌النسلی آن‌ها چشم بدوزند، نه به نفع جامعه کارگری، نه به نفع نظام سلامت و نه در راستای منافع ملی خواهد بود.»

اولیاء علی‌بیگی، رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار هم طرح تجمیع بیمه‌های درمانی را «جاده‌ای منتهی به ناکجاآباد» توصیف می‌کند و به «آتیه‌نو» می‌گوید: «مغایرت با قوانین، عمده‌ترین دلیل مخالفت تشکل‌های کارگری و بازنشستگان به عنوان شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی با ادغام منابع، امکانات و تجهیزات بخش درمان این سازمان با سایر بیمه‌های درمان است.»

وی می‌افزاید: «ادغام، پای گذاشتن در مسیری است که قبلا از آن عبور کرده‌ایم و پرتگاه‌هایش خطری است جدی برای کارگران و بازنشستگان. ادغام، شاید بتواند در کوتاه‌مدت، مشکل مالی طرح تحول نظام سلامت را حل کند اما مسکنی است که در درازمدت تاثیر خود را از دست می‌دهد.»

علی‌اصغر بادبان، عضو اسبق شورای عالی تأمین اجتماعی نیز طرح تجمیع بیمه‌های درمان را به «برداشتن دیوارهای جدا کننده دو خانه برای پاسخگویی به احتیاجات یک خانه!» توصیف می‌کند و معتقد است: «در شرایطی که سازمان تامین‌اجتماعی به سبب انبوه بدهی تاریخی نهاد دولت به این سازمان، امکان پاسخگویی کامل به نیازهای درمانی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و خانواده ایشان را ندارد، آیا می‌توان برای امکانات درمانی موجود میهمانانی جدید دعوت کرد؟»

وی می‌افزاید: «تبصره ۴ ماده ۳۸ برنامه پنجم توسعه، مراکز درمانی سازمان تامین‌اجتماعی را از ادغام استثنا کرده است و تعجب‌آور است که چرا با وجود این صراحت قانونی، باز هم عده‌ای منابع ناچیز سازمان را قلکی فرض می‌کنند که می‌توان از آن برای حل هر مشکلی استفاده کرد. البته نباید از نظر دور داشت که طرح تحول نظام سلامت، سیاستی است که دولت محترم انتخاب کرده است و وزیر محترم بهداشت نیز از قوی‌ترین وزرای بهداشت شمرده می‌شود؛ اما اجرای طرح تحول نظام سلامت نباید به اهرمی علیه اهداف اصلی این طرح تبدیل شود.»

خرج از کیسه همسایه!

 «مگر منطقی است که کسی انتظار داشته باشد که پول بیمه ماشین او را همسایه‌اش بپردازد؟!»

دکتر منوچهر مشتاقی، مشاور اجرایی اسبق معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی که سال‌ها ریاست بیمارستان لواسانی تهران را بر عهده داشته است، در گفت‌وگو با «آتیه‌نو» - هفته‌نامه تخصصی حوزه رفاه و تأمین اجتماعی – روایت‌هایی شنیدنی از تجربه پیشین انتقال مسئولیت درمان بیمه‌شدگان به وزارت بهداری سابق دارد.

وی می‌گوید: «علت اینکه در سال ۱۳۶۹ قانون الزام را برای شکل‌گیری مجدد بخش درمان تامین اجتماعی در مجلس تصویب کردند نارضایتی‌هایی بود که بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از خدمات درمانی وزارت بهداری و بهزیستی وقت داشتند. بعد از تصویب این قانون ما بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی را پس گرفتیم. به خاطر دارم که در آن مقطع در تهران سازمان هشت بیمارستان داشت. مسئولان بهداشت استان تهران به من گفتند که روی هفت بیمارستان حساب باز کنید چراکه یکی از آن‌ها فقط به درد انباری شدن می‌خورد! اما ما در سازمان از آن به اصطلاح انباری بیمارستان شهید لواسانی را ساختیم که حالا یکی از قطب‌های قلب کشور است.»

دکتر مشتاقی همچنین می‌گوید: «یکی از افتخارات تأمین‌اجتماعی این است که بدون اخذ هیچ وجهی، در بیمارستان‌های خودش بهترین درمان را به کارگران و مستمری‌بگیران ارائه می‌دهد. من این بحث‌های کنونی دوستانم در وزارت بهداشت را نه از منظر کار‌شناسی که بیشتر از زاویه تلاش برای استفاده از منابع درمان تامین اجتماعی تحلیل می‌کنم. مفهوم بیمه یعنی اینکه شما مبلغی پرداخت کنید تا در آینده به شما خدماتی ارائه شود. نمی‌شود که من یک ماشین بخرم و از پول همسایه‌ام آن را بیمه کنم!»

دکتر رحمت‌الله حافظی نیز که قریب به دوسال مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دولت نهم بوده است، با اشاره به پیشنهادی که مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به تازگی از آن رونمایی کرده است، آن را راه‌حلی مناسب برای بحث‌های این روز‌ها حول محور ادغام درمان بیمه‌های مختلف می‌داند و می‌گوید: «از ۱۸ صندوق بیمه‌ای که در کشور وجود دارد همه به استثنای سازمان تامین‌اجتماعی، دولتی محسوب می‌شوند. اگر دولت به دنبال جاری ساختن سیاست‌گذاری واحدی برای همه بیمه‌ها باشد و در اصل، تجمیع از منظر سیاست‌گذاری رخ دهد، گامی موثر برداشته شده است. به این معنا که همانطور که بانک مرکزی سیاست‌گذار نظام بانکی کشور هست، یک نهاد یا سازمان مقتدر و قوی درشان سیاستگذاری در حوزه بیمه‌ها به وجود بیاید و همه بیمه‌ها موظف به تبعیت از تصمیم‌گیری‌های این نهاد باشند، اتفاق مبارکی رخ داده است اما اگر تجمیع در امکانات، منابع، وسایل و نیرو‌ها باشد، قطعا با شکست روبه‌رو خواهد شد.»

وی می‌افزاید: «با توجه به سابقه بیست و چند سال فعالیت در نظام سلامت و دو سال فعالیت در سازمان‌های بیمه‌ای، اگر بخواهم صنفی و خودخواهانه به موضوع نگاه کنم باید طرفدار انتقال بیمه‌ها به نظام سلامت باشم، اما اگر بخواهیم کار‌شناسانه بپردازیم چنین ادغامی به صلاح نیست زیرا که این دو، ساختارهایی ناهمگون و نامتجانس هستند و مثل این است که بخواهیم گروه خونی A را به فردی که گروه خونی O دارد تزریق کنیم. اصل این ساختار‌ها یکسان نیست. تمام منابع سازمان تأمین‌اجتماعی متعلق به مردم، کارگر‌ها و بازنشسته‌های تحت پوشش آن است و نمی‌توان آن را در منابع مجموعه‌های دولتی ادغام کرد.»

به گزارش ایلنا سامانه پرداخت مستقیم حقوق به منظور استفاده از امکانات الکترونیکی و پرهیز از مراجعات پی د

تقی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به پرسشی درباره افزوده شدن برگه‌های رنگی به انتهای دفترچه‌های بیمه و فراهم شدن امکان انجام آزمایشات تکمیلی برای بیمه شدگان که چندی پیش از سوی وزیر رفاه اعلام شد اظهار کرد: این طرح مشمول دارندگان دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی نیست.

 

وی افزود: ما به دنبال حذف دفترچه‌های بیمه هستیم که مطابق وعده‌های قبلی قرار است این عملیات از شهریور ماه آغاز شود.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در اولین مرحله، دفترچه کاغذی بیماران خاص حذف می شود اظهار کرد: شمار بیماران خاص 320 هزار نفر است که بیشترین هزینه‌ها و بیشترین تسهیلات را نیاز دارند.

 

نوربخش افزود: حذف دفترچه‌های بیمه روی مدیریت مصارف و هزینه‌های درمانی تاثیرگذار است؛ به عنوان مثال در حال حاضر ممکن است افرادی حتی شاید به دلایل موجه، دو یا سه دفترچه داشته باشند که حذف دفترچه و دادن ID و کد واحد به هر شهروندی که تحت پوشش صندوق بیمه

خبرگزاری تسنیم: براساس مصوبه مجلس اضافه کار کارکنان دولت مشمول کسر حق بیمه تامین اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان کلیات و جزئیات طرح یک فوریتی استفساریه ماده 59 قانون برنامه 5 ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روند حذف تدریجی دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی را تشریح کرد و گفت: در اولین مرحله، دفترچه کاغذی بیماران خاص حذف می‌شود.
مشاوره و دفاع مالیاتی
تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی
تنظیم اظهارنامه مشاغل و تحریر دفتر درامد و هزینه
تامین سرمایه
مشاوره وام بانکی - طرح توجیهی
آموزش تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی
کلیه امور مربوط به مالیات بر ارزش افزوده
ایجاد و اصلاح سیستم حسابداری
مشاوره و دفاع تامین اجتشرکت حسابداری خدمات حسابداری خدمات مالی موسسه حسابداری اظهارنامه مالیاتی
شرکت حسابداری سبز آماده ارایه خدمات در زمینه خدمات مالی مالیاتی مشاوره میباشد.
شرح خدمات:
انجام حسابداری و حسابداری معوقه
ارایه کلیه خدمات امور مالی از ثبت سند حسابداری تا تحریر دفاتر قانونی
بروزرسانی اسناد مالی جهت تهیه گزارشات حسابداری، از مهمترین وظایف این شرکت حسابداری میباشد .
تبدیل سیستم دستی به حسابداری مکانیزه
در عصر حاضر (عصرتکنولوژی )،شرکتها برای نگهداشتن اطلاعات حسابداری خود ، بجای نگهداری دفترهای بزرگ از نرم افزار حسابداری استفاده می کنند .
استفاده از نرم افزار حسابداری مناسب مزایای زیادی دارد از جمله :کوچک نمودن حجم اسناد ،بروز بودن , دسترسی آسان وتصمیم گیری به موقع در راستای ارتقای سطح پیشرفت شرکتها. این شرکت حسابداری با مشاوره لازم و بعد از تهیه نرم افزارحسابداری مناسب برای اجرای ثبت مکانیزه اقدام لازم را انجام می دهد .
مدیریت مالی
معمولا ،مدیر مالی یک حسابدار حرفه ای بشمار میرود که علاوه برداشتن صلاحیت حرفه ای از جمله موارد متنوع امور مالی ، دانش مدیریت را نیز دارا میباشد.که وظیفه برنامه ریزی حسابداری ، هماهنگی و هدایت و کنترل فعالیتهای مالی شـرکت در چهارچوب قوانین ، مقررات ، آئین نامه ها و دستورالعمل های مصوب را دارد.
دراین زمینه شرکت حسابداری سبز با سالها تجربه در زمینه مدیریت ، در صحنه حضور داشته وبا هدف کاهش هزینه های سازمانی آماده ارائه خدمات در این راستا میباشد .
مالیات بر ارزش افزوده
کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی موظف هستند اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده و لیست معاملات فصلی خود را هر فصل به سازمان مالیاتی ارسال نمایند .این شرکت حسابداری از مرحله ثبت نام ارزش افزوده تا مرحله ارسال و قبولی آن در کنار شما خواهد بود.
امور مالیاتی
خدمات این شرکت حسابداری در زمینه امور مالیاتی ازدریافت برگ تشخیص مالیات تااستفاده ازبخشودگی جرایم ،کاهش مالیات ،تنظیم لایحه دفاعیه وحضور در کمیسیونها خواهد بود.
لیست بیمه و مالیات حقوق
از وظایف مهم دیگر این شرکت حسابداری محاسبه مالیات حقوق پرسنل مشمول وتنظیم لیست مالیات حقوق و لیست بیمه جهت ارائه به سازمانهای مربوطه می باشد.
ایجاد رویه مناسب حسابداری
ایجاد سیستم حسابداری ومالی کارآمد مطابق با خواسته ها و اهداف مدیریت
ایجادسیستم حسابداری ومالی کارآمد جهت نشان دادن وضعیت مالی درهرزمان
ایجاد سیستم حسابداری ومالی کارآمد مطابق با اصول حسابداری استاندارد
ایجاد سیستم حسابداری ومالی کارآمد مطابق بامقررات وآئین نامه های قانونی
تدوین دستوالعملها وآیین نامه ها ی حسابداری جهت نظارت وکنترل های داخلی
اظهارنامه مالیاتی
حقیقت این است که یکی از هنرهای حسابداران خبره و شرکتهای حسابداری زبده ، ارائه اظهارنامه و قبولی آن از طرف سازمان امور مالیاتی میباشد.
علل اهمیت تنظیم اظهارنامه توسط شرکت حسابداری خبره وبا تجربه :
اظهارنامه مالیاتی از مبنای تعیین مالیات شرکت ها واشخاص می باشد .
اظهارنامه مالیاتی در صورت تنظیم صحیح ،مشمول معافیتها وامتیازات قانونی میشود .
اظهارنامه مالیاتی جزء اسناد مالی مهم جهت ارائه به ومراکز دولتی بانک ها وسایر سازمانها است .
اظهارنامه مالیاتی در صورتی که بطور صحیح تنظیم نشود امکان تعیین مالیات های سنگین را بهمراه دارد.
اظهارنامه مالیاتی در صورتی که توسط ممیزین مالیاتی، پذیرفته شود موجب اعتبار مالیاتی شرکت خواهد بود.

مشاور مالی ومالیاتی
با آگاهی از قوانین و مقررات مالیاتی میتوانید با حقوق خود آشنا شده و از پرداخت مالیاتهای سنگین و جریمه های آن رها شوید. این شرکت حسابداری آمادگی دارد شما را در این مسیر یاری نماید.
مشاوره مالیاتی به شرکتهای بازرگانی ، خدماتی و پیمانکاری
مشاوره مالیاتی جهت تنظیم اظهارنامه های مالیاتی
مشاوره مالیاتی جهت تحریـر دفاتر قانونی
مشاوره مالیاتی .........

تهیه صورت های مالی
تهیه صورت های مالی به شما این امکان را می دهد که از سود زیان و تراز مالی خود اکاه باشید
آموزش حسابداری با نرم افزار ویژه پرسنل شرکتها
آموزش حسابداری نرم افزار مالی
از ثبت سند حسابداری تا دریافت انواع گزارشات
آموزش حقوق و دستمزدوارسال لیست مالیات حقوق
آموزش ثبت حسابداری بیمه وارسال بیمه با نرم افزار
آموزش صورت معاملا فصلی و ارسال معاملات فصلی
آموزش اصلاح وبستن حسابهای دایم و موقت در پایان سال مالی

آموزش حسابداری ویژه ارتقا سطح علمی
آموزش سیستم کدینگ حسابداری
آموزش انواع حسابهای دائم و موقت
آموزش حسابداری دستی و تهیه انواع گزارشات
آموزش حسابداری حقوق و دستمزدهمراه با قوانین
آموزش حسابداری مالیاتی (انواع مالیاتها ونحوه محاسبه)
آموزش حسابداری اموال (روشهای استهلاک ونحوه محاسبه)
آموزش حسابداری پیمانکاری ،حسابداری بازرگانی،حسابداری خدماتی
آموزش حسابداری با نرم افزار مالی از زمان ورود اطلاعات تا دریافت انواع گزارشات
رکت حسابداری خدمات مالی حسابداری شرکتها حسابداری یک شرکت امور مالی اظهارنامه سلام
همانطور که جناب مظفر نژاد عزیز فرمودند این لوایح حتی در یکامور  محترم مالیاتی ............

موضوع: درخواست رسیدگی مجدد مالیات عملکرد سال ..........(موضوع ماده 238 ق.م.م)
باسلام
احتراماً:باعنایت به برگ تشخیص عملکرد سال ...........(به شماره ...........مورخ ... /...../.....)و نظر به دریافت مبانی تشخیص به استحضار میرساند مواردی در برگ تشخیص به شرح ذیل لحاظ نگردیده است که مستدعی است دستور فرمائید در صورت امکان، مجدداً مورد رسیدگی قرارگیرد.

1)   مبلغ ........................  میلیون ریال که در بستانکار حساب سود وزیان سنواتی بوده، دو باروبصورت مضاعف  به مبلغ مشمول مالیات شرکت اضافه شده یکبار توسط شرکت ودر اظهارنامه ابراز گردیده ویکبار در جمع بستانکار حساب سود وزیان سنواتی (که توسط ممیز محترم استخراج  شده) به درآمد مشمول مالیات اضافه گردیده  است.
2)    ممیز محترم جمع بستانکار حساب سود وزیان سنواتی را به جمع مشمول مالیات اضافه نموده ولی جمع بدهکار این حساب که هزینه های قاطع ومشخصی مانند هزینه حسابرسی هزینه بیمه  پیمانکاری وسایر موارد بوده لحاظ ننموده است خاطر نشان می سازد این مبالغ در اظهارنامه اعلام گردیده که مطابق با بند 27 ماده 148ق.م.م میباشد.
3)   مبلغ ........... میلیون ریال طی 8 ردیف با اهمیت به شرح پیوست  از مجموع هزینه های سال عملکرد برگشت خورده ،که برخی از موارد آن بخصوص ردیف 1و2 باتوجه به عدم انطباق با قوانین مالیاتی نیاز به بررسی مجدد دارد.(بطور مثال در خصوص ردیف 1 ممیز محترم مبلغ ذکر شده در سند محضری (که معمولاً به جهت محاسبه حق الثبت توسط اداره دارایی به دفاتر اسناد رسمی اعلام  میگردد)را ملاک وماخذ  هزینه استهلاک بیل مکانیکی قرارداده در حالیکه قولنامه موجود  و وجوه پرداختی به فروشنده ونیززمان در اختیار گرفتن دستگاه چیز دیگری را نشان میدهد.بهر حال این برگشت هزینه مغایر با بند یک ودو ماده 149 ق.م.م میباشد.
ویا در خصوص ردیف 2 وبرگشت  هزینه های مطالبات مشکوک الوصول به استحضار میرساند این سند نه تنها برآوردی نبوده بلکه متکی به اسنادقانونی جهت لاوصول بودن آن است ودقیقاتمامی بند های آیین نامه مربوطه در این خصوص رعایت شده ،لذا برگشت این هزینه مغایر با بند 11 ماده 148 ق.م.م میباشد.
مستدعی است با عنایت به موارد مذکور واسناد ومدارک پیوست دستور تجدید رسیدگی صادرنمائید تا انشاء الله پرونده سال ............ این شرکت با توافق  قطعی گردد/.
                                                                                                                                        با سپاس

ماده ۲۴۴ : مرجع رسیدگی به کلیه اختلاف های مالیاتی جز درمواردی که ضمن مقررات این قانون مرجع دیگری پیش بینی شده ، هیات حل اختلاف مالیاتی است . هر هیات حل اختلاف مالیاتی از سه نفر به شرح زیر تشکیل خواهد شد :


۱- یک نفر نماینده سازمان امور مالیاتی کشور .
۲- یک نفر قاضی اعم از شاغل یا بازنشسته . درصورتی که قاضی بازنشسته واجد شرایطی در شهرستانها یا مراکز استانها وجود نداشته باشد بنا به درخواست سازمان امور مالیاتی کشور ، رئیس قوه قضائیه یک نفر قاضی شاغل را برای عضویت هیات معرفی خواهد نمود .
۳- یک نفر نماینده از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن یا اتاق تعاون یا جامعه حسابداران رسمی یا مجامع حرفه ای یا تشکل های صنفی یا شورای اسلامی شهر به انتخاب مودی درصورتی که برگ تشخیص مالیات ابلاغ قانونی شده باشد و یا همزمان با تسلیم اعتراض به برگ تشخیص در مهلت قانونی مودی انتخاب خود را اعلام ننماید سازمان امور مالیاتی با توجه به نوع فعالیت مودی یا موضوع مورد رسیدگی از بین نمایندگان مزبور یک نفر را انتخاب خواهد کرد .

تبصره ۱- جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی با حضور سه نفر رسمی است و رای هیات های مزبور با اکثریت آرا قطعی و لازم الاجرا است ، ولی نظر اقلیت باید در متن رای قید گردد .

تبصره ۲- اداره امور هیات های حل اختلاف مالیاتی و مسئولیت تشکیل جلسات هیاتها به عهده امور مالیاتی کشور می باشد و حق الزحمه اعضا هیات های حل اختلاف براساس آیین نامه ای که بنا به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی کشور به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی خواهد رسید از محل اعتباری که به همین منظور در بودجه سازمان مذکور پیش بینی می شود قابل پرداخت خواهد بود .

ماده ۲۴۵ : نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور عضو هیات از بین کارمندان سازمان مذکور که دارای ده سال سابقه خدمت بوده و لااقل شش سال آن را در امور مالیاتی اشتغال داشته و در امر مالیاتی بصیر و مطلع باشند انتخاب خواهند شد .

ماده ۲۴۶: وقت رسیدگی هیات حل اختلاف مالیاتی در مورد هر پرونده ، جهت حضور مودی یا نماینده مودی و نیز اعزام نماینده اداره امور مالیاتی باید به آنها ابلاغ گردد . فاصله تاریخ ابلاغ و روز تشکیل جلسه هیات نباید کمتر از ده روز باشد مگر به درخواست مودی و موافقت واحد مربوط .

تبصره : عدم حضور مودی یا نماینده مودی و نیز نماینده اداره امور مالیاتی مربوط مانع از رسیدگی هیات و صدور رای نخواهد بود .

ماده ۲۴۷ : حذف شد . (الحاقیه)

ماده ۲۴۸ : رای هیات حل اختلاف مالیاتی بایستی متضمن اظهارنامه موجه و مدلل نسبت به اعتراض مودی بوده و در صورت اتخاذ تصمیم به تعدیل درآمد مشمول مالیات ، جهات و دلایل آن توسط هیات در متن رای قید شود .

ماده ۲۴۹: هیاتهای حل اختلاف مالیاتی مکلف اند ماخذ مورد محاسبات مالیات را در متن رای قید و درصورتی که در محاسبه اشتباهی کرده باشند ، با درخواست مودی یا اداره امور مالیاتی مربوط به موضوع رسیدگی و رای اصلاح کنند .

ماده ۲۵۰ : در مواردی که هیات حل اختلاف مالیاتی برگ تشخیص مالیات را رد و یا این که تشخیص اداره امور مالیاتی را تعدیل نماید مکلف است نسخه ای از رای خود را به انضمام رونوشت برگ تشخیص مالیات جهت رسیدگی نزد دادستان انتظامی مالیاتی ارسال کند تا در صورت احراز تخلف نسبت به تعقیب متخلف اقدام نماید .

ماده ۲۵۱ : مودی یا اداره امور مالیاتی می توانند ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ رای قطعی هیات حهداء سلام
اطلاعات جامعی دراین زمینه ندارم.
پیشنهاد میکنم سوالتان را دربخش حسابداری مالیاتی سایت تالار گفتگوی تخصصی حسابداری مطرح
۱-اگر شرکت از همان ابتدا(یا بعد از دوره ای) با قصد قبلی مایل به ادامه فعالیت نیست و فعالیتش را تعطیل کرد، همزمان نامه ای مبنی اینکه ازاین تاریخ فاقد فعالیت است تنظیم و به سازمان امورمالیاتی ارسال میکند و هر موقع شروع به فعالیت کرد ، مراتب را به سازمان امور مالیاتی اعلام میکند.
دراین شرایط پیشنهاد میشود برای دوره ی اول بعد ازاین نامه ، اظهارنامه ای برمبنای اطلاعات موجود شرکت هم در موعد مقرر تنظیم و ارسال شود.
۲-اگر شرکت آماده فعالیت بوده ولی فعالیتی انجام نداده ونامه ی موصوف را هم ارسال نکرده باشد، اظهارنامه ای متکی بر اطلاعات موجود شرکت تنظیم و ارسال میشود.
موفق باشید.

[پاسخ]

کنید.
باتشکر

[پاسخ]

ل اختلاف مالیاتی، به استناد عدم رعایت قوانین و مقررات موضوعه یا نقص رسیدگی ، با اعلام دلایل کافی به شورای عالی مالیاتی شکایت و نقص رای و تجدید رسیدگی را درخواست کنند .

ماده ۲۵۱ مکرر :در مورد مالیات های قطعی موضوع این قانون و مالیات های غیر مستقیم که در مرجع دیگری قابل طرح نباشد و به ادعای غیر عادلانه بودن مالیات مستندا به مدارک و دلایل کافی از طرف مودی شکایت و تقاضای تجدید رسیدگی شود وزیر امور اقتصادی و دارایی می تواند پرونده امر را به هیاتی مرکب از سه نفر به انتخاب خود جهت رسیدگی ارجاع نماید . رای هیات به اکثریت آرا قطعی و لازم الاجرا می باشد . حکم این ماده نسبت به عملکرد سنوات ۱۳۶۸ تا تاریخ تصویب این اصلاحیه نیز جاری خواهد بود .

 نسخه قابل چاپ ا سلام من یک سئوال داشتم در یک شرکتی مالیات سال مالی ۱۳۷۸این شرکت یکباره ۱۰برابر شده است و پرونده را به هیئت اختالاف مالیاتی فرستاده اند ودر مرحله اول هیئت جهت بررسی دقیق به کارشناس محترم دارایی (مجری قرار ) ارجاع شد و مجری محترم قرار نیز نتیجه بررسی و تحقیق را به هیئت ارسال کرده است اما سئوال من این است که در همین زمان کارشناس دارایی که مالیات را ۱۰برابرکرده است دوباره یک نامه نوشته و در پرونده مالیاتی این واحد کذاشته تا نظر هیئت را تحت تاثیر قراردهد آیا این درست است
  برچسب ها: اعتراض به رای هیات حل اختلاف, غیر عادلانه بودن مالیات, قانون مالیاتهای مستقیم, ماده 244 تا 251 قانون مالیاتهای مستقیم, هیات حل اختلاف مالیاتی
    &am

1 نظر

  1. PollyPolly:

    I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but definitely you're going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!


Addurl.nu
Web Analytics <meta property="og:title" content="موسسه حسابداری و حسابرسی دیاکو"> <meta property="og:description" content="موسسه دیاکو در راستای کمک به شرکتها در جهت تحقق اهداف تشکیل و رسالت خود را تا امروز به نحو مطلوب ادا نموده است و خدمات مالی و حسابداری را با هدف ارتقاء کیفیت خدمات مالی و جلب رضایت مشتریان ارائه می‌کند. "> <meta property="og:site_name" content="Iran StopSpam"> <meta property="og:image" content="http://stopspam.ir/styles/img/ss.png" />